מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד

שאלות ותשובות

הזמנה באתר
איך מזמינים פריטים באתר ?
לפני הכל, גשו לפינה הימנית העליונה של המסך כדי להתחבר או להירשם לאתר. שם תתבקשו להקליד את שם המשתמש והסיסמה שלכם. במידה ואתם עדיין לא רשומים לאתר תוכלו להירשם כמשתמש חדש, להתחבר באמצעות הפייסבוק או לבצע קנייה כאורח. עכשיו מגיע החלק שחיכיתם לו. אתם מוזמנים לשוטט בין הקטגוריות השונות, לבחור את הפריטים ולהוסיף אותם לסל הקניות בלחיצה על הכפתור הרלוונטי. השלב האחרון במסע המקוון שלכם הוא הקופה, שם תבחרו את שיטת המשלוח ושיטת התשלום המועדפות עליכם. זהו, החבילה בדרך. אנחנו כבר נעדכן אתכם במייל מתי היא נארזת ומתי היא יוצאת מהמחסנים שלנו בדרך אליכם.
האם ניתן להזמין ללא הרשמה לאתר ?
כן. ניתן לקנות ללא הרשמה, להזמין פריטים כאורח באתר או להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק האישי. הפרטים שיוזנו בעמוד הקופה ישמשו למשלוח החשבונית והחבילה. עם זאת, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי ליהנות מקנייה קלה, מוצלחת ונוחה יותר. משתמשים רשומים יכולים לשמור לעצמם בנפרד פריטים האהובים עליהם לקנייה מאוחרת יותר, כתובות למשלוח, פריטי אשראי וגם לעקוב אחרי היסטוריית ההזמנות.
האם אוכל לשלם במזומן?
כדי לשנות פרטים בהזמנה שכבר בוצעה (למשל עדכון כתובת או מספר טלפון, אך גם שינוי של צבע, מידה, או שיטת משלוח) עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל ל service@planetgroup.co.il. או דרך "צור קשר" באתר. אל תשכחו לציין בפנייה שלכם את השם המלא שלכם ואת מספר ההזמנה המדויק (את מספר ההזמנה קיבלתם עם אישור ההזמנה). שימו לב: את העדכון יש לשלוח אלינו כמה שיותר מהר מרגע ביצוע הרכישה. נוכל לבצע שינויים במוצרים שנרכשו רק במידה וההזמנה עוד לא עברה לטיפול במחסנים שלנו.
איך אוכל לעדכן פרטים בהזמנה לאחר שבוצעה?
כדי לשנות פרטים בהזמנה שכבר בוצעה (למשל עדכון כתובת או מספר טלפון, אך גם שינוי של צבע, מידה, או שיטת משלוח) עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל ל service@planetgroup.co.il. או דרך "צור קשר" באתר. אל תשכחו לציין בפנייה שלכם את השם המלא שלכם ואת מספר ההזמנה המדויק (את מספר ההזמנה קיבלתם עם אישור ההזמנה). שימו לב: את העדכון יש לשלוח אלינו כמה שיותר מהר מרגע ביצוע הרכישה. נוכל לבצע שינויים במוצרים שנרכשו רק במידה וההזמנה עוד לא עברה לטיפול במחסנים שלנו.
האם ניתן לבטל הזמנה באתר?
במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:30 בטלפון 03-9284100 או דרך יצירת קשר. במידה ואתם מזמינים בשעות הלילה ורוצים לבטל את ההזמנה, כתבו לנו מייל, המייל יענה על ידי שרות הלקוחות שלנו בבוקר.

אחריות
כיצד אדע מהו משך האחריות שלי?
משך האחריות הוא בהתאם להוראות היצרן ומצוין במפרט כל דגם, הטיפול בשעון מותנה ברישום פרטים תקפים בעת ההזמנה.
מה האחריות על המוצר כוללת?
האחריות הינה על תפקודו התקין של המנגנון, סוללה, השעון ואטימותו למים כל פי דרגתו והכל בהתאם להוראות היצרן. האחריות אינה כוללת רצועה/ צמיד, זכוכית, כתר, לחצנים, שבר/ שריטות בזכוכית או בקופסת השעון. נזק הנגרם כתוצאה משימוש לא נכון, חוסר זהירות, שבר או תאונה וציפויים למתכת. האחריות תוסר במידה והשעון נפתח/ תוקן ע"י גורם שאינו מוסמך לכך. כתר ההברגה חייב להיות סגור לפני מגע עם מים.
כיצד עליי לשמור על השעון מפני מגע עם מים?
  • יש להימנע ממשחק בכתר ולחצני השעון בעת מגע עם מים.
  • יש להקפיד על כתר סגור ומוברג בעת מגע עם מים.
  • לאחר רחיצה במים מלוחים חשוב לשטוף את השעון במים מתוקים על מנת להסיר את המלחים.
  • במידה וחדרו לשעון מים מומלץ להביאו בהקדם למעבדת השירות כדי למזער נזקים נוספים
כיצד לשמור על שעונים בעלי ציפוי?
  • אין לבצע פוליש לשעון
  • אין להניח השעון במקומות החמים מ-45 מעלות צלזסיוס
  • יש להימנע ממגע ישיר עם חומרים כימיים, קרמים ומוצרי פרפומריה
  • ניקיון השעון יעשה ע"י מטלית רכה ומים בלבד

סגור