מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

משלוחים החזרות

מרגע ביצוע ההזמנה תקבלו מאתנו מייל שיאשר את קבלת ההזמנה.

לקוחות יקרים, עקב המצב זמן האספקה הוא עד 7 ימי עסקים, אנו עושים את כל המאמצים על מנת שההזמנה תגיע אליכם בהקדם האפשרי.

ברגע שההזמנה נאספת ויוצאת מהמחסנים שלנו, חברת השליחויות שלנו תעדכן אתכם ב-sms שההזמנה בדרך.




משלוחים / החלפות / החזרות
תוך כמה זמן החבילה תגיע?
המשלוח מגיע אליכם עם שליח בטווח של עד 7 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). השליחים שלנו עובדים בין השעות 08:00-18:00, כך שמומלץ לציין בשלב ההזמנה כתובת למשלוח בה אתם זמינים במהלך היום. השליח ישלח הודעה לפני שהוא מגיע ואם פספסתם, הוא ינסה לתאם אתכם את המשלוח ביום שלמחרת. במידה ואתם לא בבית, תוכלו לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימו לב, במקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, אובדן, נזק עקיף או תוצאתי מכל סוג שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
איך אוכל להחליף או להחזיר פריט שרכשתי?

החלפה או החזרה של מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח.

ניתן לבצע החלפה של מוצר בדרכים הבאות:

 

  1. הזמנת מוצר חדש דרך האתר ושליחת מס' ההזמנה אלינו לכתובת המייל service@planetgroup.co.il  יש לציין בהערות להזמנה באתר שמדובר בהחלפה. אנו נדאג שהשליח יגיע אליכם עם הפריט החדש ויאסוף את המוצר הקודם שהזמנתם. ברגע שהשליח יאסוף את המוצר שברצונכם להחזיר וימסור אותו אלינו אנו נזכה את כרטיס האשראי בסכום המלא של הפריט שהוחזר אלינו.
  2. ניתן להגיע אלינו לחנות היבואן – רחוב הבטחון 4 פתח תקוה ולבצע את ההחלפה בחנות

 

החזרה של מוצר תתבצע בדרכים הבאות:

 

  1. החזרת המוצר ע"י הלקוח בחנות היבואן – רחוב הבטחון 4 פתח תקוה
  2. בקשה לאיסוף מוצר – ניתן לשלוח בקשה לאיסוף מוצר לכתובת המייל service@planetgroup.co.il עלות איסוף המוצר דרך שליח שלנו הינה 30 ₪
  3. שליחת המוצר באמצעות דואר רשום אלינו למשרדי החברה – רחוב הבטחון 4 פתח תקוה עבור מחלקת אינטרנט.

 

ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות פלאנט אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם. שימו לב כי בעת ההחזרה יש להשתמש בקופסה או בשקית המקורית בה נשלח הפריט. שימו לב: אפשר להחליף או להחזיר רק פריטים שלא נעשה בהם שימוש, כאשר מחוברת אליהם התווית איתה הגיעו, או כשהם בקופסתם המקורית.

האם אוכל לעדכן כתובת או שיטת משלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
לכל העדכונים שנוגעים למשלוח ולהגעת השליח אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו. תוכלו לעשות זאת במייל: service@planetgroup.co.il או בטלפון: 03-9284100 בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:30 במידה ולאחר הקניה הפריט שבחרתם אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי לא נקלטו במערכת הזמנתכם עלולה להתבטל על ידינו. שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון.

סגור
Loading
Go back to %1